, KOΥΓΚΙ 2015: Εγώ και ο διπλανός μου είμαστε δέκα εκατομμύρια.

ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΧΩΡΑ

19 Ιουλίου 2015

Εγώ και ο διπλανός μου είμαστε δέκα εκατομμύρια.





του Κ.Σταθόπουλου

Προσέξτε καλά μεθαύριο τι θα ψηφίσετε.

Βρισκόσαστε ήδη, κυρίως επειδή το επιδιώξατε,σε πολύ χειρότερη θέση από αυτή των προκατόχων σας.Και θα εξηγήσω.Πολιτικά ,κοινωνικά,ηθικά ,είσαστε οι ίδιοι και εξηγούμαι:

Δωσόλογοι ,προδότες,ένοχοι του κοινού ποινικού δικαίου.Άνθρωποι που χωρίς την βουλευτική σας ασυλία θα βρισκόσασταν στα βαθύτερα καταγώγια της ΓΑΔΑ. Βρίσκόσαστε λοιπόν σε χειρότερη θέση,διότι αν οι προηγούμενοι είχαν όλα τα κοινά σας χαρακτηριστικά,ταυτοχρόνως όντας ανενημέρωτοι,τεμπέληδες,αδιάβαστοι και άεργοι,άφησαν την χώρα έρμαιο στα νύχια των μεγαλύτερων κορακιών.Ήρθατε λοιπόν εσείς γνωρίζοντας πολύ καλύτερα την όλη κατάσταση,γνωρίζοντας πολλές περισσότερες οικονομικές αναλύσεις,γνωρίζοντας πως το χρέος αυξήθηκε,όπως και η φτωχοποίηση των πολιτών,όπως και η υπογεννητικότητα,όπως τα συσσίτια.Και τι κάνατε γι' αυτό;Ήρθατε να τελειώσετε τη δουλειά.Και πως ήρθατε:Ως γνώστες,ως σύγχρονοι μεσσίες,ως άνθρωποι (δικοί μας),υπερασπιστές των εργαζομένων,των καταφρονημένων και των πεινασμένων.Ως υπερήφανοι πολιτικοί μιάς καθ' όλα υπερήφανης χώρας.

Και αποδειχτήκατε τόσο μικροί ,τόσο ανέντιμοι,τόσο κούφιοι αλλά και τόσο βλάκες.Δεν μπορείτε να δείτε ούτε μισό μέτρο πέρα από τον τενεκέ με το μέλι που σας δελέασαν να γλείψετε.

Βοά η παγκόσμια οικονομική κοινότητα πως το χρέος είναι παράνομο.Βοά ο παγκόσμιος τύπος πως η Ευρωζώνη θα καταρεύσει.Βοούν οι νομικοί ανά τον κόσμο πως διεθνείς συνθήκες π.χ Βιέννης και άλλες,συμβούλιο του Ο.ΗΕ,πως μπορούμε μονομερώς να καταγγείλουμε το χρέος.

Και αντ' αυτού έρχεσται εσείς με νέα επώδυνα μέτρα ,με πλειστηριασμούς με μειώσεις μισθών να κάνετε τι ;Για άλλη μια φορά υπόκλιση στα αφεντικά σας.

Ακούστε κάτι και βάλτε το καλά στο μυαλό σας.Εγώ μεγάλωσα αλλιώς και ο διπλανός μου το ίδιο.Εγώ τιμώ τον νεκρό πατέρα μου και τα παιδιά μου.Ο διπλανός μου το ίδιο.Δεν φοβάμαι να πεθάνω γιτί όπως εγώ είχα μέσα μου τον πατέρα μου,έτσι με έχουν και θα με έχουν μέσα τους τα παιδιά μου.Το ίδιο ισχύει και για τον διπλανό μου.Εγώ και ο διπλανος μου έχουμε ορκιστεί αν μας πουλήσετε να σας πάρουμε τα κεφάλια.


Υ.Γ Εγώ και ο διπλανός μου είμαστε δέκα εκατομμύρια.