, KOΥΓΚΙ 2015: Σεβαστέ μου Μανώλη …. Διαφωνώ

ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΧΩΡΑ

26 Μαΐου 2015

Σεβαστέ μου Μανώλη …. Διαφωνώ






Σεβαστέ μου Μανώλη Γλέζο, κάλεσες πριν λίγες μέρες τον λαό να βγει στους δρόμους, για να στηρίξει την κυβέρνηση στις Διεκδικήσεις της, αλλά και να την αποτρέψει από πιθανές τάσεις υποχώρησης, πίσω από τις «κόκκινες γραμμές».
Ξέρεις εσύ Ποιες είναι οι Διεκδικήσεις και Ποιες οι «κόκκινες γραμμές»[;], γιατί εγώ Δεν ξέρω. Δεν ξέρω γιατί δεν άκουσα Ποτέ τον Τσίπρα να μου λέει, τι δίνουμε και τι Δεν δίνουμε, που κάνουμε έκπτωση και που είμαστε ακατέβατοι, ποιο είναι το Εναλλακτικό μας σχέδιο, στην περίπτωση που οι Τοκογλύφοι έχουν αποφασίσει την Εξόντωση μας, πόσο κοστίζει αυτό το σχέδιο και πόσο αξίζει να το εφαρμόσουμε;
Ακόμα και αν συμβιβαστώ με την ιδέα, πως δεν μπορεί ο πρωθυπουργός να ασχολείται με την Ενημέρωση μου και αρκεστώ στην Ενημέρωση από «κύκλους» του Μαξίμου, αναρωτιέμαι γιατί να αποδεχτώ τις Τόσες εκπτώσεις που κυοφορούνται, στο έτσι κι αλλιώς Εκπτωτικό πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης;
Γιατί να αποδεχτώ την σταδιακή επαναφορά των 751 ευρώ σαν κατώτατο μισθό, ενώ πριν δύο μήνες τα κυβερνητικά στελέχη βεβαίωναν για το αντίθετο;
Γιατί να λησμονήσω την 13η σύνταξη, που ήταν κατηγορηματική Μετεκλογική Δέσμευση;
Γιατί να Ανεχτώ την αδικαιολόγητη καθυστέρηση, στην Φορολόγηση του μεγάλου πλούτου;
Γιατί να κατανοήσω την Τεράστια Υστέρηση στο κυβερνητικό έργο, με δικαιολογία το βάλτωμα των διαπραγματεύσεων, ενώ πολλά μπορούν να γίνουν, γιατί Δεν έχουν καμιά σχέση μ’ αυτές;
Και όχι μόνο να Αποδεχτώ, Λησμονήσω, Ανεχτώ και Κατανοήσω, αλλά και να διαδηλώσω, Υποστηρίζοντας αυτά που «Αποδέχτηκα, Λησμόνησα, Ανέχτηκα, Κατανόησα»!
Συγνώμη Σεβαστέ μου Μανώλη Γλέζο, αλλά Διαφωνώ…
Διαφωνώ γιατί είμαι Πολίτης και όχι κουρδιστό παιχνίδι, που βγαίνει στο δρόμο όταν το κουρδίζουν και μένει μέσα όταν Δεν το κάνουν…
Διαφωνώ γιατί όταν βγήκα, αντιλήφθηκα πως ο ηγετικός πυρήνας του Συριζα, Δεν ήταν και ιδιαίτερα ένθερμος οπαδός των διαδηλώσεων, φοβούμενος ίσως πως όταν γίνει κυβέρνηση θα τις βρει μπροστά του…
Διαφωνώ γιατί το Κομματικό μαγαζί Σύριζα, έδειξε Απροκάλυπτα μετά το 2012, πως Δεν επιθυμεί Λαϊκούς συμμέτοχους και Κοινωνικούς συμμάχους, στην προσπάθεια για Εθνική και Λαϊκή αναγέννηση, επιλέγοντας ξεδιάντροπα ως συνεργάτες και Συνεταίρους, γνωστά Καθάρματα και Κατακάθια του Μνημονιακού χώρου, με Τεράστιες ευθύνες για το Φρικαλέο αποτέλεσμα που όλοι βιώνουμε…


Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της Πολιτικής του επιλογής, τον Μόνο ρόλο που μου επιφυλάσσει, κατά πως φαίνεται, είναι του Κλακαδόρου και σου λέω χωρίς δεύτερη σκέψη Σεβαστέ μου Μανώλη, πως…Ευχαριστώ αλλά Δεν θα πάρω!...


Είναι αργά τώρα που με…Ξαναθυμήθηκε, για να με χρησιμοποιήσει αλά κάρτ, ώστε με Μια φωνή και Μια παρουσία, να Αποδεχτώ Μπούρδες[στη συντριπτική τους πλειοψηφία] τεσσάρων μηνών και έμμεσα να Νομιμοποιήσω παρουσίες Φασιστών, Δημοσιοσχεσειτών και Προδοτών, στην κυβέρνηση και στους Κρατικούς φορείς!


Δεν είναι όμως αργά Σεβαστέ μου Γλέζο, να ανακρούσετε πρύμναν και να Μιλήσετε με τον Λαό την γλώσσα της Αλήθειας…
Να τον κάνετε Συμμέτοχο και Συνυπεύθυνο, παύοντας να επενδύετε στους φόβους του και «στο μη χείρον βέλτιστον»…
Αλλά στο Αρχέγονο ένστικτο του Αγώνα των γονιών για τα παιδιά και όπως είπες κι εσύ…. «Να αγωνιστούμε για να μη χαθούν οι επόμενες γενιές»…
Να αγωνιστούμε Μανώλη μου φτιάχνοντας Κίνημα Αξιοπρεπών Ενεργών Πολιτών, Συμμέτοχων και Συνυπεύθυνων και όχι Κουρδιστών Παιχνιδιών και Κλακαδόρων του κάθε Πανούση και του κάθε Παππά!


http://kaistriotis.blogspot.gr/