, KOΥΓΚΙ 2015: ΡΕ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ…. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΟΥΤΕ ΔΕΞΙΟΣ.. ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ!

ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΧΩΡΑ

28 Ιουνίου 2015

ΡΕ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ…. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΟΥΤΕ ΔΕΞΙΟΣ.. ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ!






Έχω θυμώσει… έχω θυμώσει γατί εσύ μου έβαλες χρώμα και κομματική ταυτότητα!!!

Και πας να μου βάλεις ακόμα και μια ταφόπλακα!
Με λένε Χρήστο Παπαπαναγιώτου και οι φίλοι μου με φωνάζουν FRIK…

Και τώρα θα στα πω όπως μου Eρχετε χωρίς ενδοιασμό και χωρίς να περιμένω να με κρίνεις!
Γεννήθηκα στην Ελλάδα από Έλληνες γονείς… μιλώ και γράφω Ελληνικά και από 9 ετών εργάζομαι όπου μπορώ και όπως μπορώ!
Δεν πιστεύω ότι ένας πολίτικος που παίρνει 7.000 ευρώ τον μηνά μπορεί να καταλάβει ένα φτωχό άνθρωπο που την βγάζει όπως εγώ με 347 ευρώ!
Δεν έχω περιουσία γιατί ποτέ δεν ήθελα να έχω…. Έχω όμως το σπίτι μου με ενοίκιο και αυτό και έχω τα κλειδιά πάνω στην πόρτα!
Δεν γουστάρω κανένας κέρατας να μπει μέσα χωρίς την άδεια μου…. Εσύ θέλεις?
Και αφού δεν θέλεις γιατί στο σπίτι σου την Ελλάδα θες να έχεις τον νταβατζη σου????
Πόρνη είσαι??
Όπως είπα παραπάνω το σπίτι μου είναι και η πατρίδα μου…. Και τα κλειδιά είναι πάνω στην πόρτα… δέχομαι κάθε άνθρωπο που δεν θα μου κάνει κακό!!!
Σε οποίον μου κάνει ή πάει να μου κάνει κακό του λέω: έξω πουστη από την παράγκα!
Για να το πω αυτό πες μου τώρα τι είμαι? Με ποιο κόμμα?
Και γιατί πρέπει να είμαι με κάποιο κόμμα?
Ποιοι είναι αυτοί οι πουσταραδες που θέλουν να μου κλέψουν την ζωή, το σπίτι, την πατρίδα και να σκοτώσουν τα παιδιά μου?
Ποιος είναι αυτός που θέλει να με κάνει από εργαζόμενο… δούλο?
Και θα του δώσω το δικαίωμα?
ΟΧΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΟ ΔΕΙΝΩ!
Σκέψου φίλε λίγο πετώντας την κομματική σου παρωπίδα… σκέψου τα παιδιά σου… σκέψου που θα δώσεις το κλειδί του σπιτιού σου…
Και πράξε… πράξε τα όσα πρέπει να πράξεις!
ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

http://www.oparlapipas.com/